Masażer do nóg 

Dlaczego masaż stóp

  1. Masaż łagodzi stres redukcjaMasaż promujący zdrowie psychiczne i fizyczne u typowo rozwijających się niemowląt w wieku poniżej sześciu miesięcy. poziom adrenaliny, noradrenaliny i kortyzolu.
  2. Pomaga zwalczyć ból redukcjaZespół bólu mięśniowo-powięziowego: przegląd leczenia aktywacja receptorów bólowych w mięśniach.
  3. PomagaTerapia masażu osłabia sygnalizację zapalną po uszkodzeniu mięśni wywołanym wysiłkiem fizycznym. zwalczać stany zapalne poprzez zmniejszenie ilości cytokin.
  4. PrzyspieszaKorzystne działanie masażu na bezsenność u kobiet po menopauzie☆ przepływ krwi w mięśniach i tkankach, poprawia przepływ limfy.

Kiedy nie możesz masować stóp

Pomiń masaż, jeśli masz:

Na kanale Yod Telegram Lifehacker opowiada o zdrowiu na podstawie badań przeprowadzonych przez naukowców. Wszystko po to, abyś nie przegapił niebezpiecznych objawów, kup działające leki i odpowiednio zadbaj o siebie. Subskrybuj ! 

  1. Choroby skórne.
  2. Uszkodzenia skóry: rany, oparzenia, odmrożenia.
  3. Ostry proces zapalny.
  4. Zakrzepica.
  5. Flebeurysm.
  6. Skłonność do krwawień.

Jak wybrać krem ​​lub olejek do masazera do nog

Istnieje kilka klasycznych opcji: kremy „Alice”, „Nega”, „Balet”. Stosowane są od bardzo dawna, są tanie, nie powodują alergii nawet u dzieci i zapewniają dobre ślizganie się dłoni po skórze. Bezbarwny olejek Johnson's Baby również się sprawdzi. Stosuje się go nawet u niemowląt, co oznacza, że ​​nie powoduje alergii ani podrażnień.

Jeśli wolisz naturalne olejki, wybierz takie, które nie zatykają zbyt mocno porów: 

  • szi;
  • konopie;
  • argan;
  • migdałowy;
  • awokado;
  • jojoba;
  • pestki winogron.

Możesz również dodać do nich pachnące olejki eteryczne : na 10 gramów olejku bazowego 4 krople olejku eterycznego.

Jak wykonać masaż stóp sobie lub innej osobie

Life Hacker zebrał techniki masażu klasycznego: dobrze rozluźnia mięśnie i poprawia krążenie krwi.

Niektóre ruchy będą trudne do wykorzystania do samodzielnego masażu - po prostu je pomiń i rób to, co jest wygodne.

Zazwyczaj masażyści poświęcają na każdy ruch 30-60 sekund. Ale możesz dostosować czas na podstawie wrażeń.

Rozgrzewka

Przez około minutę głaskaj nogę od łydki do uda, chwytając mięśnie pośladkowe i plecy.

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

Nuga Best Produkty